☎️ تماس از (9صبح -11 شب): 09126902901

آشنایی با روستای زیبای آجین دوجین کرج 1402

  • 12 ماه پیش
  • 12
آجین دوجین کرج

آجین دوجین کرج

آجین دوجین کرج منطقه ای با چشم انداز عالی و آب و هوایی دلپذیر در کردان است که به علت نزدیکی به تهران مورد توجه عمومی از مردم قرار گرفته. آجین دوجین کردان روستایی قدیمی با امکانات فراوان و طبیعت چشم نواز که هر روزه پذیرای زیادی از گردشگران میباشد و افراد زیادی به این منطقه بکر برای تفریح سفر میکنند. آجین دوجین از پر طرفدار ترین روستاهای کردان شمالی محسوب میشود که برای تفریح و گشت و گذار فوقاالعاده عالی به نظر میرسد.

زاویلا در ادامه شما را بیشتر با منطقه آجین دوجین آشنا میکند. اگر مایل به مشاهده قیمت ویلا یا خرید ویلا در کردان هستید  در آخر مقاله ، بهترین سایت تخصصی در حوزه خرید و فروش را به شما معرفی میکنیم.

قیمت زمین در سهیلیه کرج

آب و هوای آجین دوجین کرج

کردان منطقه ای سرسبز در کرج است که دارای روستا هایی مدرن و هوایی دلنشین میباشد که  امروزه خواهان زیادی پیدا کرده. آب و هوای آجین دوجین کردان نسبت به دیگر مناطق کردان مطلوب تر و خنک تر میباشد. زمانی که وارد این روستا میشوید وزش نسیم خنکی را حس میکنید که نشان دهنده کیفیت هوای عالیه این منطقه است. آجین دوجین به دلیل این در کردان شمالی واقع شده و فاصله کمی تا رودخانه کردان دارد که همین مورد پوئن مثبتی برای افزایش گردشگر به آجین دوجین شده است.

یکی از نکات اصلی در سفر، آب و هوای منطقه ای است که به آن سفر میکنید. هر فردی قبل از سفر ابتدا از آب و هوای آن منطقه آگاه میشود به همین دلیل پیشنهاد میکنیم حتما به آجین دوجین کردان نگاهی بیندازید.

قیمت ویلا در زعفرانیه کرج

 

دوجین2

نقشه آجین دوجین کرج

 

 

مسیر دسترسی به آجین دوجین کرج

اگر از کرج به این منطقه زیبا میخواهید سفر کنید فقط کافی است مسیر نیم ساعته ای را طی کنید تا به آجین دوجین برسید. مسیر رسیدن به این منطقه خیلی خلوت و بدور از دردسر است. برای رفتن به این منطقه وارد بزرگراه کرج _ قزوین میشوید پس از وارد شدن به کردان ، بلوار کردان کرج را ادامه میدهید سپس منطقه آجین دوجین را مشاهده میکنید.

 

جاهای دیدنی آجین دوجین کرج

  • پارک جنگی آجین دوجین کردان
  • امازادگان هفت تن
  • تپه (گنج تپه)
  • درختان قدیمی

آجین دوجین

روستای آجین دوجین کرج

آجین دوجین کردان منطقه ای در شمال کوهسار کرج است که در کنار این منطقه روستای ولیان و در نزدیک آن روستای پر طرفدار خوشنام کرج دیده میشود. آجین دوجین روستایی قدیمی است که در چهار فصل سال مورد توجه اغلب مردم قرار گرفته  و گردشگران زیادی را جذب خود کرده که این منطقه را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است.

جمعیت کم ، آرامش ، سکوت ، صدای پرندگان و … چه چیزی لذت بخش تر از این ویژگی ها! افراد به دنبال چنین منطقه ای با چنین ویژگی هایی هستند تا ساعتی را کنار خوانوده خود با آرامش سپری کنند. به طور کلی در منطقه کردان چندین روستای بینظیر وجود دارد که یکی از  آنها روستای آجین دوجین میباشد.اگر شما از دوستداران طبیعت هستید و میخواهید به یک منطقه ی سرسبز و نزدیک به تهران بروید ، مناطق کردان بهترین پیشنهاد میباشد

قیمت ویلا در طاووسیه کرج

سخن آخر

سایت زاویلا اولین و تخصصی ترین سایت در حوزه خرید و فروش ویلا میباشد که تمامی مناطق کردان را پوشش میدهد. ما در این سایت با داشتن مشاورانی قدرت مند و مسلط به ویلا به شما کمک میکنیم تا به ویلای رویایی خود برسید. برای مشاهده سایت میتوانید با کیلیک بر روی زاویلا وارد سایت شوید و کلی ویلا با متراژ مختلف را ببنید. با سرچ کلمه زاویلا در مرورگر خود و کلیک بر روی لینک راه دیگری برای دیدن سایت زاویلا میباشد.

زاویلا در کنار شماست.

به بحث وارد شوید

یک دیدگاه در “آشنایی با روستای زیبای آجین دوجین کرج 1402”

  • زهرا

    آجین دوجین فاصله کمی با رودخانه کردان داره درسته؟

    پاسخ دادن
  • حاج اقا

    آجین دوجین نسبت به کردان جنوبی فاصله زیادی داره ؟ فکر میکنم قیمت این منطقه بیشتر هم باشه درسته؟

    پاسخ دادن
  • گلی

    آب و هوای آجین دوجین مثل تهران گرم که نیست؟

    پاسخ دادن
    • دهقان

      خیر چون این منطقه نزدیک رودخانه است آب و هوای آجین دوجین برای تفریح بینظیره

      پاسخ دادن
  • Yalda

    سلام خسته نباشید. مطالب عالی بود. امکانات این منطقه در چه سطحیه؟؟؟

    پاسخ دادن
    • سعید

      آب و هوای آجین دوجین برای تفریح بینظیره میتونین به راحتی ازش استفاده کنید. ویلاهای مدرنی هم دارد اما قیمتی نسبتا بالا. به دلیل نزدیکی به رودخانه نظر افرا زیادی رو جلب کرده

      پاسخ دادن
  • ثریا

    خیلی ممنون از مطلب خوبتون میخواستم بدونم منطقه آجین دوجین برای ویلا خوبه یا منطقه های دیگه؟

    پاسخ دادن
    • سعید نیک دهقان

      درود بر شما . به طول کلی اگر بخواید مناطق ارزان کردانو پیدا کنید باید سمت سهیلیه و روستاهای سهیلیه بروید. خرید ویلا در سهیلیه و قیمت ویلا در سهیلیه رو میتونید از این
      https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ آدرس مشاهده و بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • مهراد

    خسته نباشید پیج اینستا هم دارید؟ میخوام قیمت ملک رو بدونم

    پاسخ دادن
    • سعید نیک دهقان

      سلام. بله پیج اینستاهم داریم. اگه میخواید قیمت ملک های کردان رو بدونید بر روی خرید ویلا در کردان کیلیک کنید.

      پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه
Call Now Button